Настановча конференція щодо проходження навчально-технологічної практики студентів третього курсу

15 листопада 2017

Викладачами кафедри психології для студентів третього курсу факультету соціальної та педагогічної освіти було проведено настановчу конференцію щодо проходження навчально-технологічної практики у загальноосвітніх школах.

Роєнко С. О., заступник декана з практики, зазначила, що навчально- технологічна практика – одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього соціального педагога, що забезпечує поєднання системи теоретичних знань з їх практичною діяльністю, проводиться після вивчення основних нормативних та спеціальних дисциплін.

Шеленкова Н.Л., доцент кафедри психології  озвучила основні завдання навчально–технологічної практики, серед яких: ознайомлення з основними напрямками і завданнями професійної діяльності практичного психолога, нормативними документами, які регулюють роботу психологічної служби; поглибити теоретичні знання, отримані із професійно-орієнтованих дисциплін, вчитися застосовувати їх на практиці; здійснювати просвітницьку та профілактичну роботу у навчально-виховному закладі; вміти формулювати науково-дослідницьку проблему у відповідності з запитами практики; організовувати і здійснювати діагностичне обстеження; використовувати у дослідницькій діяльності адекватні методи; здійснювати аналіз результатів дослідження.

Ольховецький С.М.  акцентував увагу на вимогах щодо оформлення звітної документації та на необхідності дотримуватися правил техніки безпеки під час проходження навчально-технологічної практики.

Бажаємо студентам успіхів та творчої наснаги!