Відбувся науково-практичний семінар «Технологія спілкування. Застосування психологічних інструментів для підвищення ефективності професійної взаємодії»

14 листопада 2017

На базі Гайворонського  МНВК відбувся регіональний науково-практичний семінар «Технологія спілкування. Застосування  психологічних інструментів для підвищення ефективності професійної взаємодії». 

Учасниками семінару були науковці Уманського ДПУ ім. Павла Тичини, факультету соціальної та психологічної освіти, кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, кафедри психології, методисти районного методичного кабінету відділу освіти Гайворонської РДА, керівники, практичні психологи, учителі навчально-виховних закладів району, міжшкільного навчально-виробничого комбінату.

Організаційний комітет в складі О.О.Кравченко, декана факультету соціальної та психологічної освіти УДПУ ім. Павла Тичини, І.Л.Мудрого, методиста МНВК,  наукового кореспондента Інституту обдарованої дитини НАПН України, науковців УДПУ, кандидатів психологічних наук С.Ю.Діхтяренко, Л.А.Данилевич, М.С. Міщенко, І.А.Лівандовської, завідувача рай методкабінету В.О.Касьяненко, методиста райметодкабінету Л.В.Прач здійснили ряд організаційних заходів по підготовці і проведенню науково-практичного семінару. На семінарі були заслухані доповіді С.Ю.Діхтяренко, кандидата  психологічних наук, завідувача кафедри психології УДПУ ім. Павла Тичини, кандидатів психологічних наук І.О.Вахоцької, І.П.Якимчук, практичних психологів ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Казавчин та Заваллівської школи-інтернату А.І.Мацібори, О.А.Володарської з проблем підвищення ефективності професійної взаємодії, сформованості культури спілкування між членами педагогічного і учнівського колективів, культури самореалізац3ії особистості.

Викладач центру психологічного діагностування та тренінгових технологій УДПУ ім. Павла Тичини І.А.Лівандовська провела з учасниками семінару змістовні і, напрочуд, цікаві тренінги з проблем психології взаєморозуміння.

Обговорення проблем, озвучених на науково-практичному семінарі, обмін досвідом роботи по реалізації завдань навчання і виховання підростаючої зміни, згуртованості колективів, спрямованості їх на втілення в життя програми розбудови нової школи засвідчило прагнення працівників освітніх закладів забезпечити результативність роботи навчально-виховних закладів, які покликані ростити і виховувати майбутніх громадян, справжніх патріотів суверенної України.